İl Emniyet Müdürümüz Sayın Necmettin Koç’tan Kulübümüze Anlamlı Ziyaret - Konyaspor
İl Emniyet Müdürümüz Sayın Necmettin Koç’tan Kulübümüze Anlamlı Ziyaret

İl Emniyet Müdürümüz Sayın Necmettin Koç’tan Kulübümüze Anlamlı Ziyaret

23.06.2026 19:44

İl Emniyet Müdürümüz Sayın Necmettin Koç’tan Kulübümüze Anlamlı Ziyaret

Konyaspor’umuzun 104. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Konya İl Emniyet Müdürümüz Sayın Necmettin Koç, kulübümüze anlamlı bir ziyarette bulundu.


Stadyumumuzdaki kulüp binasında gerçekleşen ziyarette, Başkanımız Sayın Ömer Atiker ve yönetim kurulu üyelerimiz, Sayın Necmettin Koç’u ağırladı.


Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkanımız Sayın Ömer Atiker, şu ifadeleri kullandı:


“Konya İl Emniyet Müdürlüğümüz tarafından 104. kuruluş yıl dönümümüz vesilesiyle hazırlanan anlamlı video, Konyaspor camiamıza büyük bir gurur ve heyecan yaşatmış, bizleri de derinden duygulandırmıştır. Şehrimizin huzur ve güvenliği için gece gündüz fedakârca görev yapan Polis Teşkilatımızın kulübümüze gösterdiği bu vefa örneği, Konyaspor ailesi için son derece kıymetlidir. Bu vesileyle, Konya Valimiz Sayın İbrahim Akın başta olmak üzere, İl Emniyet Müdürümüz Sayın Necmettin Koç’a ve tüm emniyet teşkilatı mensuplarımıza gönülden teşekkür ediyor, şükranlarımızı sunuyorum.”


Ziyaret, karşılıklı hediye takdimi ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.


Bu anlamlı buluşma, Konyaspor’umuz ile şehrimizin güzide kurumları arasındaki güçlü birlik ve beraberliğin güzel bir yansıması oldu.